Wednesday, May 30, 2018


Syukur Alhamdulillah...satelah 15tahun, Allah swt jemput kembali menjadi tetamu nya..Allahuakbar.
Syukur, dah besar cucu ku Aaira Fatiya (masa ini 5bln)...kegembiraan seorang yg bernama atok.

Thursday, February 8, 2018

USS Singapore

 For the First time menjejakan kaki ke Singapore....dlm usia dah 54 tahunn, walaupun katanya arwah emak dgn bapa pernah bawa semasa kecil dahulu...tak ingat...coz arwah pakcik johari yang duduk kat Singapora pun meninggal sewaktu usia ku masih kanak2.

Aaira Fathiya bte Mohd Azwarazin.

Syukur kepada MU ya Allah dengan kurniaan MU
Dec 2017 aku dikurniakan seorang cucu perempuan yang diberinama Aaira Fathiya bte Mohd Azwarazin.


Aaira Fathiya bte Mohd Azwarazin.





Wednesday, September 13, 2017

So Sweet


Masjid India.... masa hantar Ekin Slim (rumah Opah)
Balik naik KTM... Sweet sangat ..Love U Ct Zoriah.

Takdir menentu segala.


Tak kusangka ...ini lah takdir Allah ..... aku redha dan pasrah....kini ku jadi ahli
tetap cuci Darah..... Kidney Problem..Ya Allah kau mudahkan lah urusan Hamba mu ini.

Anak bujang ..Alhamdulillah ..


Anak dara ku SL1m ...PNB.

ajin kahwin

PAntai Tumpat kelantan semasa Tunag ajin...Raya haji 2016


 

Anakanda Mohd Azwarazin selamat bernikah di Tumpat kelantan, bersama pasangan nya Effa...moga bahagia dan berkekalan hingga ke Jannah...beroleh anak2 yang soleh dan solehah..

Tuesday, February 7, 2017

Ensiklopedia Islam: Detik-detik menjelang wafatnya NABI MUHAMMAD Shall...

Ensiklopedia Islam: Detik-detik menjelang wafatnya NABI MUHAMMAD Shall...: Pagi itu, Rasulullah dengan suara terbata-bata memberikan petuah: “Wahai umatku, kita semua ada dalam kekuasaan Allah dan Cinta Kasih-Nya. M...

Monday, January 9, 2017

Tuesday, January 3, 2017

UPPF.POLITEKNIK PORT DICKSON.2016

2016 dah berlalu...kini 2017 bertamu pula ...pejam celik pejam celik setahun berlalu... 24 mac 2017 ajin nak nikah.... 1 april nak buat kenduri kat kg baru...moga dipermudahkan

Tuesday, August 30, 2016


Johore nengok Rizan dgn Razin... sambil tgk calon me..tu